Entrades populars

dimecres, 3 de juny del 2015

Aromàtiques i medicinals


Energia al matí, un xic de romaní
En lloc d'una pastilla, un glop de camamilla.
Per suavitzar la gola, aigua de farigola
L'oliva és exquisida, macerada amb sajolida.
Fantasia i embruix? només amb el marduix.
Salut sana i estàlvia: una infusió de sàlvia.
Calma i relaxació, encens de barballó.
Una ment ben atenta, res millor que la menta.
Quan hi ha tos, ben a prop la tisana d'hisop.
Ai! l'estómac avisa, brot de marialluïsa.
En podem fer una arenga, dels mèrits de l'orenga.




4 comentaris:

Anònim ha dit...

M'agrada el text i m'agrada la foto.

CanPrim ha dit...

Gràcies pel teu comentari!
Una abraçada!

Anònim ha dit...

Sóc la Carme i M'encanten totes els fotos i escrits😀😘

CanPrim ha dit...

Moltes gràcies, Carme!
Quina sort tenir una mirada tan positiva!
Petons!