No començaré per jo vullNo demanaré el que necessito
No reclamaré fortuna
No exigiré passatemps
No ho voldré tot
de pressa
Començaré per jo sento
Demanaré el que em convé
Desitjaré la il·lusió
Perseguiré el meu somni
Viuré el moment
pas a pas
Sensacions, vivències i aprenentatges sorgits del contacte amb la terra, la terra de Can Prim: un món de plantes aromàtiques i remeieres; un conjunt d'arbres fruiters; un hortet amb les verdures de temporada; un entorn de natura, benestar, quietud; un espai per deixar anar el temps. Un lloc estimat generació rere generació.
No començaré per jo vull
12 comentaris:
Molt maca! Soc la Sílvia la filla de la Pilar! m'encanta el teu blog jeje començare a seguir-te i intentaré fer alguna de les teves receptes! Potser m'animo i començo avui per les postres del sopar de fi d'any!
Bones!! soc la Sílvia la filla de la Pilar! m'ha explicat del teu blog i no he pogut evitar entrar-hi! m'encanten les teves receptes, avui mateix potser m'animo a fer les postres de cap d'any jeje.
Realment el contacte amb les plantes inspira un tarannà tranquil i pausat que compensa les presses d' avui dia.
Un món el de les plantes molt desconegut per mi però pel que sembla molt apassionant i que ens ajuda a seguir un ritme més tranquil, sense la pressa a que estem tan mal acostumats.
Intentarem començar l' any observant millor el que ens ofereix la natura .Els seus colors vius, les formes i la vida al seu voltant.
Intentarem començar l' any amb la calma que ens ofereixen les plantes i la vida que hi ha al seu voltant . Unes fotos meravelloses que demostren la força de la natura , que massa sovint ens passa desapercebuda.
... i pas a pas viuré la vida amb els qui més m'estimo.
A piece of time a piece of life.
Feliç any nou!
Happy new year!
... i pas a pas viuré la vida amb els qui més m'estimo.
A piece of time a piece of life.
Feliç any nou!
Happy new year!
Precioses paraules per un bon any!
Lisa Coca.
Us desitjo un any 2015 prodigiós!
L'Assemblea General de les Nacions Unides ha proclamat l'any 2015 com ANY INTERNACIONAL de la LLUM i de les TECNOLOGIES BASADES en la LLUM.
Que aquest any, doncs, en il·lumini a tots i a totes!
Hola
Soc la Montse de Can Salvi,estic molt contenta amb el teu bloc, de les poesias ,de les fotos fantàsticas i sobretot de la teva estimaciò a la terra i a les plantes ,i que puguis disfrutar d'aquesta sensibilitat marevellosa que per desgracia molta gent no percep.Moltes gràcias per el sabò m'agradat molt. Un petò per tu i un altre per la Sandra.
Moltíííííssimes gràcies, Montse!!!!
M'ha fet molta il·lusió el teu comentari.
Ja hem fet confitura amb les taronges agres que ens vas regalar. A Can Salvi s'hi fan uns fruits excepcionalment bons!!!
Espero que ens veiem més sovint.
La Sandra i jo t'enviem una forta abraçada.
Publica un comentari a l'entrada